Jak nakupovat

 

Výběr zboží

  1. Zboží, které chcete koupit, zvolte tlačítkem "Do košíku". Zboží se přesune do košíku.
  2. Pokračujte ve výběru zboží nebo přejděte do košíku tlačítkem s ikonkou nákupní košík.
  3. Po stisku tlačítka "Pokračovat v objednávce" zvolte způsob dodání a způsob platby.
  4. Po stisku tlačítka "Pokračovat" vyplňte údaje důležité pro správné doručení zásilky.
  5. Dokončete objednávku.

 

Doručení

DPD 120 Kč, Česká pošta Do ruky 128 Kč, PPL 135 Kč, Česká pošta Na poštu 98 Kč

Pro nákupy nad 2000 Kč je doručení ve všech případech ZDARMA!

Doručení obvykle nejpozději do 2 pracovních dnů.

Doručení přímo na Vaši adresu prostřednictvím služeb DPD, Česká pošta Do ruky a PPL.

Možnost doručení na vybranou pobočku České pošty prostřednictvím služby Česká pošta Na poštu.

Při převzetí zásilky prosím zkontrolujte obal. Pokud je obal poškozen, otevřete zásilku za přítomnosti dopravce. V případě poškození obsahu zásilky či jeho neúplnosti odmítněte zásilku převzít. Bezprostředně nás kontaktujte a domluvíme další postup. Pokud zásilku s poškozeným obalem převezmete, poškození či ztrátu obsahu zásilky již nelze reklamovat.

 

Platba

Platební bránou (online přes internet) - Zdarma

Velmi oblíbený způsob platby. Po vytvoření objednávky jste přesměrováni na zabezpečenou platební bránu 3D-Secure společnosti Go Pay, kde zadáte potřebné údaje. Pokud je transakce autorizována, platba proběhne okamžitě a zboží připravujeme nejpozději následující pracovní den k odeslání. Nemáme přístup k údajům o Vaší kartě.

Bankovním převodem - Zdarma

Po obdržení objednávky Vám na uvedený email zašleme číslo účtu, variabilní symbol a částku k úhradě. Po obdržení platby odesíláme zboží na adresu uvedenouv objednávce. Pro spolehlivou identifikaci Vaší platby prosím nezapomeňte uvést správný variabilní symbol.

Dobírkou v hotovosti - 30 Kč

 V případě dobírky platíte za zboží v okamžiku převzetí zásilky doručovateli nebo na poště.

 

Reklamace

Záruka a reklamace

Naším prvořadým cílem je Vaše spokojenost!

Přes veškerou vynaloženou péči může nastat důvod k reklamaci zakoupeného zboží. Pro reklamaci prosím použijte Reklamační formulář, který nám vyplněný zašlete emailem na poradimevam@mujpapir.cz . Reklamaci vyřešíme co nejrychleji s maximálním respektem k Vašim požadavkům.

Záruka začíná běžet dnem převzetí zboží spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců. Prodávající odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Záruka se nevztahuje na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením zboží.

Reklamované zboží prosím zašlete řádně zabalené na adresu: Alice Janebová, Ke Spofě 854/18, 143 00 Praha 4.

 

 Záruka vrácení peněz

V případě, že nebudete se zakoupeným zbožím spokojeni, můžete nám je do 14 dní od doručení vrátit bez udání důvodu a my Vám vrátíme peníze.

Zboží prosím zašlete zcela nepoškozené a řádně zabalené na adresu: Alice Janebová, Ke Spofě 854/18, 143 00 Praha 4.

Před jeho odesláním nás prosím kontaktujte emailem na poradimevam@mujpapir.cz .

Dovolujeme si Vás upozornit, že na zboží zhotovené na zakázku dle požadavků zákazníka se záruka vrácení peněz nevztahuje.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.